سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشق حاشیه هستم

نظر

میثم بائوبائو: دشمنانم، دست از سرم بر نمی‌دارند/ از مدیرروستا شکایت کردم

و او باید پاسخگو باشد

میثم بائو
هافبک جدید تیم فوتبال استقلال مدعی است که از حاشیه استقبال می کند و عاشق حاشیه است اما این مسایل تاثیری روی فوتبال او نمی گذارند.

حرفهای "میثم بائو" را در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در ادامه می خوانید:

* خبر رسیده برای ثبت قراردادت با استقلال به هیات فوتبال رفته ای اما قراردادت را ثبت نکرده اند. دراین باره صحبت کن.

- هنوز از شهرداری تبریز تسویه حساب نگرفته ام پس چطور می توانم قراردادم را ثبت کنم؟ نمی دانم این اخبار از کجا می رسد و چرا دست از سر ما برنمی دارند. هنوز هیچ بازیکنی از استقلال قراردادش را ثبت نکرده اکه من ثبت کنم. اول باید به تبریز بروم و تسویه حساب بگیرم و بعد قراردادم را با استقلال ثبت کنم.

میثم بائو

* چرا اینقدر حاشیه اطراف تو وجود دارد؟

- همانطور که آدم درکنارش دوستانی دارد یک سری هم دشمن هستند. این شایعات را دشمنانم درست کرده اند. من از کسی که این تهمتها را زد و حاشیه ها را درست کرد شکایت کرده ام و منتظر رای کمیته انضباطی هستم. صحبت کردن فایده ای ندارد و منتظر رای هستم.

* منظورت از دشمن مدیرروستا است؟

- هر کسی هست، نمی دانم. من شاکی هستم. در روزنامه ها من را متهم کرده اند و باید از خودم دفاع کنم.

* این حاشیه ها روی فوتبالت تاثیر نمی گذارد؟

- نه اصلا تاثیر نمی گذارد. اتفاقا از این چیزها خوشم می آید. همه روی من به عنوان یک آدم خیلی بزرگ حساب می کنند و کلا از این حاشیه ها خوشم می آید. من کارنامه دارم و این مسایل روی فوتبالم تاثیری ندارد. نیازی ندارم دست به هر کاری بزنم تا در تیمی باشم. هواداران از حضورم در استقلال خیلی استقبال کردند و آنها برایم مهم هستند.

میثم بائو

* چه تصوری از استقلال فصل جدید داری؟

- تمرینات را خیلی زود شروع کردیم و با دل و جان تمرین می کنیم. استقلال بازیکنان خوبی در فصل قبل داشت و یک سری بازیکن جدید هم اضافه شدند. مدیریت، کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم و دوست دارم امسال در آسبا نتایج خوبی بگیریم.